Důvěra
cacorka
Zdravím,nejsem schopna vyrovnat se se závislostí svého 20letého syna(marihuana,perviti a příležitostné drogy),mám za sebou i problémy s dcerou 23,která je již 3roky čistá a v pořádku,tj.zruba 8let problémů,nejprv dcera,pak syn,vůbec nejsem schopna důvěřovat,v téměř každém mladším vidím fetáka,už nemám sil,mísí se ve mě zlost a zároveň strach.Co s tím?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
píšete, že už se 8 let trápíte drogovými problémy svých dvou dětí. To je velmi dlouhá doba. Drogová závislost dětí Vás poznamenala na tolik, že mladým lidem vůbec nedůvěřujete a v každém vidíte "feťáka". Píšete, že nemáte sil, mísí se ve Vás strach, zlost, ale nejspíš i další spousta pocitů (bezmoc, pocit viny apod.).
Všechno je to pochopitelné. A nejste první ani poslední rodič, který si něčím takovým prošel/prochází. Vaše důvěra byla opakovaně zklamaná a po tolika letech nebude jednoduché ji získat zpátky. Podle mého názoru by Vám v tuhle chvíli mohlo pomoci najít si terapeuta, kterému budete důvěřovat, vyslechne Vás a bude Vám oporou.
Existuje celá řada zařízení, která nabízejí pomoc blízkým a rodičům těch,kteří užívají drogy. Kdybyste o takový kontakt stála, napište mi, která města jsou pro Vás dostupná a nebo se podívejte sama na databázi kontaktů na stránkách http://www.drogy.net/databaze-kontaktu nebo na www.drogy-info.cz pod kolonku Mapa pomoci.
Držím palce.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.