Antibiotika (Nolicin) a extáze či kokain
guest
Dobrý den,
zajímalo by mě nakolik je nebezpečné kombinovat extázy a antibiotika - konkrétně Nolicin na zánět močových cest. A to v den dobrání antibiotik. Je bezpečné provést tuto kombinaci, popř. jaká a jak vysoká jsou rizika. Pokud je tato kombinace nevhodná, byla by bezpečnější kombinace s kokainem? Děkuji za vaši odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nenašel jsem výraznější důvod k interkaci, to však neznamená, že je taková věc vyloučená. Rozhodně bych doporučoval to raději odložit na dobu, kdy budete úplně zdráv (zdráva). Ono to doporučení nekombinovat má více rovin. Nejen interakce mezi jednotlivými látkami na úrovni látky samotné, ale také interakci mezi pozměněnými funkcemi organismu vyvolanými léky nebo onemocněním. Právě proto se doporučuje nepařit v době nemoci, ani bezprostředně po jejím odeznění. Doporučuje se alespoň 1-2 týdny minimáílně počkat (třeba po žloutence je toto doporučení 12 měsíců), aby se organismus revitalizoval. Jinak existuje pravděpodobnost jeho poškození.