Předávkování?
Debra
DOBRÝ VEČER!S kamarádemm jsme OBČASNÝMI uživateli pervitinu a pravidelně konzumující marihuanu. První zkušenost s pervitinem nastala cca před dvěma lety a opakuje se minimálně ve 4 měsíčních intervalech. Tím chci říct, že s touto drogou a i jinými máme už zkušenosti, ale chroničtí uživatelé nejsme. Nikdy neaplikujeme nitrožilně.
ALE PŘED CHVÍLÍ SI KAMARÁD \"DAL ČÁRU\" JAKO JINDY A NYNÍ HO PROVÁZEJÍ SILNÉ BOLESTI HLAVY, AŽ K NEVYDRŽENÍ A DOST SILNÉ ZVRACENÍ. BĚHEM ODPOLEDNE VYPIL 3PIVA a DOSTATEČNĚ SE NAJEDL. CO SE TEDY DĚJE A JAK MU OD TOHO POMOCI?
nutné dodat, že před cca 8týdny byl napaden a se silným otřesem mozku spal asi 9hod než jej odvezli do nemocnice. Může mít nějaké neurologické potíže? Všimla jsem si,že od té doby má výrazně jiné a o dost agresivnější chování ve spojení s alkoholem než kdysi a též časté výpadky paměti.
Zvracení stále neustává, tento stav trvá již tak cca 45min.PROSÍM PORADTE.
DEKUJI

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
bohužel nejsme schopni odpovídat na dotazy takovou rychlostí, abychom byli po ruce v tak akutních případech, jaký popisujete. V podobných situacích, jakou jste popsala, je vždy nutné volat pohotovost!!!
Nic jiného Vám nezbývá. Lepší přiznat záchranářům, co se stalo, a mít tenhle průšvih, než riskovat, že budete muset řešit úmrtí kamaráda.
Nicméně pervitin a vlastně i marihuana, mají na psychiku nemalý vliv. Těžko říct, jaká je souvislost mezi současnými agresivními náladami, tímto konkrétním nepříjemným zážitkem, a tím, že byl před 8 týdny napaden a se silným otřesem mozku hospitalizován. V průběhu intoxikace se mu mohou vracet zážitky z napadení, ale samosebou se mohly se zpožděním projevit i následky otřesu mozku. Ale může jít i o řadu jiných problémů. Nic bych proto nepodceňovala. Určitě je na místě, aby kamaráda viděl co nejdříve lékař.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.
PS: Jestli budete moci, budu ráda, když dáte vědět, jak jste dopadli.