Chci se leÄ?it ale mam malej probleb
TaĹ?arka
Mam psa fenu nemeckeho ovÄ?aka a nemam nikoho kdo by mi ji pohlidal chci do tk protoze lecbu v pl mam uz jsem pred 6 lety absolvovala neuspesne nemam jinou moznost slisela jsem ze prej v nejakym zarizeni tk muze byt pes s vami je to moĹžny a jestli jaky jsou tam poĹžadavky atd.a jestli tam je volno dekuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
terapeutických komunit je několik a každá má svá vnitřní pravidla. Nevím o žádné, která by toto předem povolovala. Rozhodně si ani za jednu z komunit netroufám hovořit. V minulosti jsem pracovala v TK Němčice, podobných žádostí jsme měli plno. Chápu, že Váš pes je pro Vás velmi důležitý, ale zkuste pochopit, že kdyby každý přišel do komunity se svým psem či jiným zvířetem, nebylo by to z organizačně-provozních důvodů možné. Tento dotaz dostáváme poměrně často, bohužel, je Vás se zvířaty opravdu mnoho...
Nicméně, do každé komunity je nutné předem zaslat žádost o přijetí a nechat se zařadit do tvz.pořadníku, které mají v patrnosti Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog. Netuším, odkud jste, takže nevím kam Vás nasměrovat.
Vzhledem k délce Vaší drogové kariery, bych doporučila již zmíněnou TK Němčice, která se specializuje na klientelu s delší drogovou minulostí. Pořadník a vše potřebné spojené s nástupem zařizuje K-centrum SANANIM = zde kontakt www.sananim.cz ( zadat Kontaktní centrum KC ). Na této webové adrese se také můžete podívat na informace přímo o komunitě = zadat TK Němčice TKN.
Ke skryté poznámce :
K léčbě máte opravdu velmi silný a pochopitelný důvod, jistě i motivaci... Rozhodně by stálo za úvahu, zda by opravdu někdo v období Vaší léčby psa nezajistil. Z praxe vím, že tyto situace se dají řešit, plno matek díky úspěšné léčbě dostali své děti zpět do péče.
Zkuste o všem ještě popřemýšlet. Rozhodně máte můj obdiv za snahu si dát svůj život zase do pořádku. Přeji Vám hodně sil a také, abyste našla vhodné řešení pro svého psího kamaráda. Pokud budete mít nějaké doplňující dotazy po přečtení info o K-centru a TKN, klidně zase napište.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se, jak to dále vypadá.
S pozdravem Markéta K.