pervitin
luca
dobrý den chtěla bych se zeptat ... když beru antibiotika tak jestli mi něco udělá když si šnupnu.. ? kámoš říkal že na antibiotika kdybych si šnupla tak mi může prasknout srdce co je na tom pravdy.. ? děkuju za odpověd

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
jestli máte srdce v pořádku, tak by Vám "prasknout" nemělo ... na druhou stranu to bude pěkný zápřah pro celé tělo - ne jen srdce, ale i další orgány - třeba játra.
Antibiotika berete nejspíš z nějakého důvodu. To znamená, že jste nemocná, tělo oslabené,... dávat si k tomu pervitin, mi rozhodně jako dobrý nápad nepřipadá. Další jízda (při které by nejspíš příznaky nemoci na krátkou chvíli zmizely) tělo vyčerpá a příznaky se celkově ve výsledku spíš zhorší.
To minimum, co pro sebe, svoje tělo i zdraví, v tuhle chvíli můžete udělat, je se pořádně uzdravit.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.