piko
veruna
dobrý den je mi 19 brala sem pervitin asi od 15 a byla sem na nom necelý dva roky... pak sem stím sama od sebe přestala ani nevím jak se mi to povedlo.. a byla sem čistá necelý dva roky.. jenže nedávno sem se byla podívat z kámošem na dnb/tekk .. hráli tam fakt krásně... jen sem si dala travku .. jenže to nebylo ono.. furt mi něco chybělo.. pak kamarád přišel za mnou odtáhnul mě a narýsoval dvě macatý čáry... já když sem to viděla tak se mi rozbušilo strašně srdce... dala sem di ji.. a ted nedokážu tu představu si dát znova dostat z hlavy... prosím co mám dělat.. jám udělala sem chybu že sem tam šla jenže chtěla sem se tam aspon na posledy podívat než se od toho uplně odtrhnu jenže ted už to neni možný sem na tom zase už 14 dní v kuse... :(

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
to, že byla velká chyba vydat se na takovou akci a potkat se s ,,přáteli", kteří i nadále drogy užívají jistě již sama víte...
Sama jste dokázala dva roky nebrat, jistě Vás to stálo mnoho úsilí a určitě se Vám za tu dobu podařilo se mnohokrát překonat...takže víte, že nebrat jde, což je skvělé. Zkuste si na to vzpomenout a pokuste se to znova překonat. Byla by velká škoda celou tu Vaší velkou snahu teď zahodit. Doporučuji se co nejdříve obrátit na odbornou pomoc, se kterou máte rozhodně větší šanci se s tímto problémem vypořádat trvale. Sama jste se teď na vlastní kůži přesvědčila, že i malé ohlédnutí se zpět odstartuje vše od začátku, že i ,,nevinné" zakouření si, Vás dovedlo k dalšímu užití...
Napište mi, odkud jste, doporučím Vám kontakt na někoho z kolegů. Jsou různé formy léčby, můžete se léčit ambulantní formou. S průběžnou terapeutickou podporou Vám mnohé půjde překonat mnohem lépe.
Věřím, že to zvládnete. Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.