Testy na opiáty
Jana
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak dlouho je detekovatelný heroin z moči. Jelikož vim, že si přítel dal v pátek večer, ale nevím s jistotou, zda si dal i v neděli, potřebovala bych zjistit, zda je možné že pokud ho otestuju v úterý,resp.ve středu, zda už se případně bude jednat o pozitivní výsledek z neděle. Děkuji za informaci.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
toto jsou orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří :
HEROIN
detekce moč = 2 - 3 dny
detekce krev = 1 - 2 dny
detekce sliny = totožné jako u krve
Vždy, ale záleží na dalších aspektech, jako je intenzita předešlé konzumace, kvalita konkrétní užité látky a také na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání rychle vypořádat. Proto nikdy nelze s přesností určit, kdo kdy bude již beze stop či nikoliv. Je to velmi individuální záležitost.
Pokud je přítel substitučně léčen a užívá metadon, doporučuji se obrátit na zařízení, které mu metadon poskytuje. Veškerá zařízení pracující se závislými, poskytuje ve svých službách mimo jiné i bezplatné a nezávazné poradenství partnerům a dalším blízkým osobám.
Zdali se je Vám dostupná Praha, můžete se obrátit přímo na Poradnu pro rodiče a osoby blízké, více informací a kontakt na zařízení naleznete zde www.sananim.cz / zadat Poradna pro rodiče PPR /.
Ať to dobře dopadne, s pozdravem Markéta K.