Pervitin
mia
Dobrý večer,mám podezření že přítel opět bere pervitin.Před půl rokem se přiznal že si to občas vzal.Ale že stím přestal.Já už nevím jak dál, chci mu pomoct, protože máme krásnou dceru a miluje nás. Ale myslím si že já mu nepomůžu, že se musí léčit!Vím že občas si to vezme, protože sem tam najdu alobal, slámku atd. nebo například když odeznívá droga tak když spí tak křičí ze spaní,mluví atd. Vím že pro rodinu se půjde léčit. Ale já už nezvládám a to že mu nevěřím. Prosím o radu kde a jak se poradit. Děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
taková situace nebývá pro nikoho jednoduchá a rozumím tomu, že jste nešťastná, že byste ráda příteli pomohla, ale chápu i to, že příteli nevěříte a bojíte se, co bude dál.
Rozhodnutí, co v takové sitauci dál, není nikdy jednoduché. Ale dobré je začít myslet trochu sama na sebe a na dítě.
Zkuste se nejprve sama obrátit na o. s. Renarkon, www.renarkon.cz. Budete tam moc celou situaci probrat, ulevit si a podělit se o své starosti a strachy. Určitě je to těžké, ale stejně tak není všem dnům konec.
Držím palce a přeju hodně sil.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.
Kontakt:
o. s. Renarkon - Drogová poradna
Mgr. Břetislav Kantor - vedoucí, poradce
Mariánskohorská 29/1328, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
Tel.: 596 638 806, GSM: 724 154 239
PONDĚLÍ: 7:30-16:00 HOD
ÚTERÝ: 8:00-16:30 HOD
STŘEDA: 11:30-20:00 HOD
ČTVRTEK: 8:00-12:00 HOD
PÁTEK: 11:30-16:00 HOD