Pervitin v krvi
Mortysha
Dobrý den.Beru pervitin 5 mesicu s obcasnymi prestavkami.Tzn. za jeden mesic jsem cista tyden max deset dnu z celeho jednoho mesice.Ted musim jit na testy na drogy k memu obvodnimu doktorovy a budou mi brat krev,chci se vas prosim zeptat,jak dlouho mi vydrzi pervitin v me krvi,kdyz jsem ted uzivala pervitin tak casto a co mi pomuze urychlit dat pervitin z krve co nejrychleji pryc.Na ty testy pujdu zhruba tak za mesic dekuji predem za vasi odpoved.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
nevím, na jaký typ testů se chystáte, takže pro jistotu Vám uvedu informace o detekci z moči i krve.
Pervitin lze zachytit z moči 3 - 21 dní (závisí na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne), z krve 1 - 3 dny. Ve Vašem případě by bylo ideální minimálně 3 týdny před testováním s užíváním přestat. Žádné cesty pro urychlení detoxifikace neexistují, odbourávání metabolitů má svoje zákonitosti, které nelze obejít.
Není běžné, aby člověk musel na testy na drogy. Nejspíš to tedy bude mít svůj důvod. Berete poměrně intenzivně 5 měsíců, už to na Vás může být docela poznat. Zvažte, jestli Vám to za všechna rizika (nejen testování, ale i ta rizika zdravotní, právní apod.) vlastně stojí. A kdybyste s tím potřebovala pomoc, stačí znovu napsat.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.