pervitin
pikouš
dobrý den.. chtěla sem se zeptat jak je možný že pervidin někde stojí 700 ale taky se dá sehnat stejný množství i za 500 a psaníčko i za 200.. ??
jinak mě je 18 už 3 roky beru pervitin šňupáním...a potřebovala bych poradit... mám pořád pocit že mě někdo sleduje... když jdu ven tak mám pocit jako kdyby někdo za mnou někdo šel.. a schovával se.. když sem doma a mám třeba otevřený okno a je ticho slyším kroky a strašně se bojím... nebo třeba spim teda když se mi to podaří.. tak u prostřed noci se probudím a slyším jak někdo chodí po barku ale přitom všichni spěji.. nebo sem v tichu sama a slyšim miliony hlasůů.. nekdy se mi zdá že slyším i mojí babičku šeptat jak říká dej si další...a babička je už 5 let po smrti... je to asi už měsíc co se mi tohle děje a nevím si s tím rady... cejtím se jak blázen...nemužu si ani odpočinout sem furt ve střehu.. je to moc těžký

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
ve skryté poznámce mimo jiné píšete, že jste již půl roku čistá, což je určitě moc dobře. Pokud máte zájem, aby to tak i zůstalo, na vašem místě bych se cenami pervitinu raději přestala zabývat. Každopádně lze předpokládat, že se cena odvíjí tak jako u všecho ostatního od poměru nabídka/poptávka.
A teď k tomu podstatnému, co ve svém dotazu uvádíte, že vás trápí. Podle vašeho popisu bych řekla, že vám užívání pervitinu rozjelo toxickou psychózu. Což je hodně nepříjemný stav, ale pervitin tohle umí a stává se to poměrně často. Na vašem místě bych neváhala a vyrazila za lékařem. Níže vám posílám kontakt na MUDr. Jakuba Minaříka, který se na léčbu takových stavů specializuje. Nemusíte se obávat s ním otevřeně mluvit o svých zkušenostech s pervitinem, do jeho ordinace dochází řada klientů se stejným problémem jako máte vy, navíc kolega Minařík odpovídá i tady na webové poradně.
Zbytečně se svými potížemi nezúskostňujte, věřte, že za pomoci medikace a psychoterapie jdou dříve či později zaléčit, ačkoli vám teď připadá vaše situace neúnosná. Tak to moc neodkládejte a do CADASu zavolejte co nejdříve a dohodněte si osobní konzultaci.
Držím palce, ať se všechno brzy dá do normálu a je vám dobře.
Mimochodem, to, že za současného psychického stavu by věru nebylo moudré znovu si dát pervitin, asi sama tušíte.
CADAS - Specializované ambulantní služby
Spálená 12
110 00 Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu)
Telefon: 222 924 245
e-mail: cadas@sananim.cz
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html