zjištění závislosti
iveta
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak lze obecně poznat, zda člověk droguje. Nejvíc by mě zajímalo, jaké drogy lze šňupat nosem a za jakou dobu lze tomuto návyku podlehnout a za jakou dobu lze tuto závislost vypozorovat na osobě, která tak činí.
děkuji
iveta

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Iveto,
konzumovat nosem, lze pervitin a kokain. Veškeré podrobnosti o těchto látkách se dočtete na tomto webu, v rubrice Stimulační látky, v podrubrikách Kokain, Pervitin. Vše si podrobně přečtěte a pokud budete mít další doplňující dotazy, klidně opět napište.
Pokud byste měla zájem o osobní poradenství, můžete se obrátit přímo na Poradnu, která se specializuje na práci s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel : 284 824 234, 739 268 527
kontaktní osoba : Mgr.Štěpánka Čtrnáctá
E-mail : ctrnacta@sananim.cz
pro více informací o zařízení a provozní době se můžete podívat sem www.sananim.cz ( zadat Poradna pro rodiče PPR ).
Zdali Praha je pro Vás obtížná, můžete využít bezplatného, nezávazného a lze i anonymního poradenství v jakémkoliv Kontaktním centru pro uživatele nelegálních drog, ty ve svých službách nabízí i tyto možnosti. Bývají ve všech větších městech a kontakty naleznete zde www.drogy-info.cz , v rubrice Mapa pomoci, po zadání kraje a města vyhledáte veškerá Kontaktní centra v ČR.
Zatím se mějte hezky, pokud budete potřebovat, ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.