piko
leila
Beriem piko asi tak 8 rokov, intravenozne . tak velmi by som chcela prestat, ale ono je to silnejsie ako ja, a vzdycky ma premoze. nikdy som nemala pevnu volu, ziadne zasady, nie som sutazivy typ, ani bojovnicka, skor ako dominantna som submisivna, respekt, az strach z autorit... ked si idem po piko, davam mu len najkrajsie privlastky, doslova sa nanho tesim,MILUJEM TA PERVITIN aj tak sa o nom vyjadrujem.najviac sa tesim na ten nastrel, nic a nikto vtedy okolo mna neexistuje,ked konecne mi prudi v zilach,milujem ten stav.Ked odoznieva ucinok, a po niekolkodnovom bdeni a doplnani, pretoze nechcem pocitit realitu, ta unava, ked zaspite pri obliekani, a potom tie dalsie dni prazdnoty, smutku az depresie, zabednim sa v izbe, v kuse spim, bolia ma krize, neprajem nikomu.aj sa mi sniva o nom, ako si ho idem aplikovat, a vzdy sa predtym zobudim. Mam aj dni , ked som v pohode a zrazu ma prepadne nutkavy pocit, DAJ SI PIKO.zacarovany kruh, z ktoreho neviem von.Uvedomujem si, ze to nie je spravne,ze tak dalej nechcem zit.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
dle toho co o sobě uvádíte, drogy (konkrétně pervitin) Vám stále nabízí příjemné pocity. Píšete sice o pervitinu, ale své vnímání účinků této látky je spíše popsáno jak ,,vyznání se" k nějaké blízké osobě...
Na konci Vašeho psaní, ale také zmiňujete, že tento způsob života vnímáte jako nevhodný. Není divu. Možná Vám pervitin nabídne chvilkové momenty ,,blaha", nicméně nutkavá vracející se chuť se k droze vrátit Vás vrhá do jakési pasti. Toto Vám musí zákonitě ubírat na Vaší svobodě a dosti Vás to také musí omezovat, což chápu, že příjemné asi není...
Tady není moc možností...buďto se rozhodnete pro život s drogou a přijmete jej se všemi příkořími, které se k tomuto životnímu stylu váží. Nebo se můžete pokusit si dát život do pořádku a pervitin ze svého života vypustíte. Plno lidem se to již podařilo, sice to není úplně snadné, ale rozhodně to není nemožné.
Uvedla jste, že jste konzumentkou cca 8let. Vzhledem k délce vašeho braní, bych Vám doporučila léčbu v nějaké terapeutické komunitě. Nejrozumnější by bylo, kdyby jste co nejdříve, navštívila nějaké Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog ( bezplatně, nezávazně a lze i anonymně ) a tam s pracovníkem K-centra více o všem co se Vašeho braní týká podrobněji pohovořila. Ten by po zhodnocení celkové situace navrhl a doporučil vhodný typ léčby. Konečné rozhodnutí by bylo samozřejmě na Vás. Pokud byste souhlasila s využitím odborné pomoci, v K-centru by Vám pomohli vše zařídit a zprostředkovat. Toto vnímám jako nejrozumnější možné řešení.
Zatím se mějte hezky, popřemýšlejte o tom. Držím palce !
S pozdravem Markéta K.