stavy
tmava
Dobrý den ja by som sa chcela spytat ja uzivam pervitin uz skoro 5 rokov ale nie casto .. ja mam problem teraz stym ze poslednu dobu ked uzijem pervitin uz to nieje to co to byvalo skor ma to utlmuje , po uziti drogy pocitujem palenie oci a ostre pychanie v uchu .. a poslednou dobou nemavam ani dojazdy .. teda mavam ale skor take prijemne mozete mi poradit asi preco sa to vsetko zmenilo a preco vlastne to pychanie v uchu a stipanie oci ? dakujem za odpoved :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
i když pervitin užíváte nárazově, pět let je přece jenom poměrně dlouhá doba. Účinky drogy se v průběhu užívání mění. Je to poměrně běžný jev, že účinek konkrétní látky je jiný po prvních konzumacích a jiný po dlouhodobém užívání. Pokud si drogy obstaráváte tím, že je kupujete od dealerů, nikdy nemůžete mít 100% jistotu, že kupujete to, co právě chcete. Není neobvyklé, že se do drog přimíchávají různé příměsi ( z důvodu navýšení množství ), které taky mohou mít vliv na to, že účinek je jiný, než pod ,,čistou" drogou. Těžko to takto na dálku hodnotit.
Rozhodně by bylo nejrozumnější vhledem k potížím, které uvádíte, zajít si do Kontaktního centra a více o potížích, které prožíváte podrobněji pohovořit s pracovníkem Káčka. Zdá se mi to v tuto chvíli jako nejrozumnější možné řešení.
Zatím se mějte hezky, s pozdravem Markéta K.