anestezie po požití pervitinu
gigihonim
dnes jsem se dozvedel ze pujdu na operativni zakrok do nemocnice a vcera sem si zahulil pernik a dneska sem si aplikoval vnitrozilne opium chci se zeptat jestli to muze mit vliv na anestezii dekuji za radu :)

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
z Vašeho dotazu mi není jasné, kdy jdete na operaci, při které má dojít k anestezii. Ani mi není zřejmé, jak často a co všechno vlastně užíváte.
Jestli šlo o jednorázové užití, pak by mezi operací a posledním užitím (čehokoli), mělo být minimálně 5 dní. Jestli užíváte častěji, pak by měla být abstinence před operací delší - odhadem tak 14 dní. V případě, že na operaci jdete dříve, proberte dostatečně dopředu svoje užívání s lékařem. Je totiž velmi pravděpodobné, že budou drogy s léky na anestezii interagovat. Což může být životu nebezpečné!!!
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.