co dělat
matka
MOJE 27 LETÉ DÍTĚ UŽ 9 LET BERE DROGY.
MOMENTÁLNĚ BEZ PRÁCE. RODINA VELMI TRPÍ- FINANČNĚ, SPOLEČENSKY I PSYCHICKY. NYNÍ PŘED TOTÁLNÍM ZDRAVOTNÍM KOLAPSEM JE MĚSÍC NA DETOX A LÉČENÍ V JEMNICI, KDE BUDE JEŠTĚ 2 MĚSÍCE. CO POTOM??? NEMŮŽE SE VRÁTIT DO STEJNÉHO PROSTŘEDÍ, POTOM BY BYLA LÉČBA ZBYTEČNÁ. JAKÉ SE NABÍZÍ MOŽNOSTI, KAM SE JE MOŽNO PORADIT V BRNĚ?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
využít osobního poradenství je asi to nejrozumnější, co v tuto chvíli můžete udělat. Níže uvedu kontakty, kde se můžete poradit.
Je bezvadné, že dcera je momentálně na léčení, ale jak jste sama uvedla, drogy užívala cca 9 let, což není zrovna málo. Rozhodně by bylo vhodné, kdyby na pobyt v PL Jemnice navázala nějakým dalším vhodným programem. U dlouhodobých uživatelů vždy doporučujeme pobyt v nějaké terapeutické komunitě ( jde o pobytovou léčbu cca jeden rok ). Naše organizace má dvě komunity a jedna z nich, se právě na dlouhodobé uživatele specializuje. Pro Vaší lepší představivost, se můžete podívat na naše stránky a pročíst si podrobnější informace o tom jak léčba probíhá ( obdobně léčba probíhá i komunitách jiných ) www.sananim.cz - zadat TK Němčice TKN. Pokud by Vás po přečtení dále něco zajímalo nebo byste měli další doplňující dotazy, klidně zase napište.
Kontaktní centrum, PODANÉ RUCE, o.s.
Vídeňská 3
Brno
tel : 543 249 343, 777 916 256
kontaktní osoba : Jiří Valenta, MA, Dis.
www.podaneruce.cz
A KLUBY ČR, o.p.s. - terapeutické centrum
Rokycanova 48
Brno
tel : 548 211 860, 548 211 856 ( linka důvěry )
kontaktní osoba : Mgr. Tereza Janačíková - Nováková, Dis.
www.akluby.cz
Zatím se mějte hezky, pokud bude třeba, klidně zase napište. Přeji, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.