Dekuji Marketo
Tom
Markéta K Předem Vám chci poděkovat :) za super odpoved , chapu je to přesně jak jsem myslel zacínam tedy se sportem a THC a Alko... taky nee Tak tedy Hura do Toho casem dam vedet jak to je. Dikes Vám Všem za to, co pro nás Ďeláte

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Tome,
jak jsem již psala, volit alternativu sport, je lepší varianta. Také bych ráda znova zopakovala, že s využitím odborné pomoci máte opravdu větší šanci, abyste tímto procesem, který není zase až tak jednoduchý, prošel snáze...
Rozhodně Vám budu držet palce, aby se Vám vše podařilo tak, jak si přejete. Pokud budete potřebovat, klidně zase napište. Když se ozvete, jak se Vám to daří, budu ráda.
Také i za kolegy děkuji za pozitivní vnímání naší práce, zpětná vazba vždy potěší.
Mějte se hezky a ať se daří !
S pozdravem Markéta K.