Stracený syn
nešťastná máma
Můj syn bral drogy. Léčit se nechtěl. Pak odjel do Španělska a už tři roky o něm nic nevíme. Jednou se ozval svoji sestře. Je nějaká možnost jak ho najít?
Jsem nešťastná. Děkuji.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
umím si představit, že jste za těchto okolností velmi nešťastná. To, že se vám syn neozval však nemusí nutně znamenat, že se děje něco závažného, nicméně žít tři roky v takovéto nejistotě je jistě vyčerpávající. Možná byste za takovéto situace ocenila psychoterapeutickou podporu odborníka, se kterým byste o svých problémech mohla mluvit a jenž by vám pomohl těžké období překonat. Můžete se obrátit na psychologa případně psychiatra, ale také na některou z poraden pro rodinu a mezilidské vztahy či poradnu pro rodinné příslušníky závislých osob.
Níže vám posílám odkaz na stránky Ministerstva zahraničí ČR, kde je uvedeno jak postupovat v případě pohřešování osoby v zahraničí. Zkuste podniknout v tomto směru nějaké kroky, i když nelze s jistotou zaručit úspěšný výsledek.
Věřím, že nakonec všechno dobře dopadne a držím palce.
http://www.mzv.cz/jnp/cz/cestujeme/jak_resit_situace_v_zahranici/pohresovani_unos_v_zahranici.html