drogy
****
Dobrý den chtěla bych jse zeptat co mám dělat když moje máma fetuje když se ji nato zeptam tak na mě začne řvat co si oni myslim chtěla bych ji nějak pomoc ale nevim jak děkuji za odpověd

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
nejspíš se Vám podařilo dotaz vložit omylem dvakrát, tady je překopírovaná odpověď, kterou najdete u prvního dotazu.
Dobrý den,
píšete, že Vaše máma fetujete a že se s ní na toto téma nelze bavit, protože když s tím začnete, řve ... Nenapsala jste toho moc. Ale nejspíš to nebude jednoduché. Jestli jste z Prahy, obraťte se na naši Poradnu pro rodiče a blízké těch, kteří užívají drogy, najdete je v centru.
Poradna pro rodiče
Školská 30
110 00 Praha 1
Telefon: +420 284 824 234
GSM: +420 739 268 527
Jste-li odjinud, napište mi jména větších, pro Vás snadno dostupných měst v okolí, a pošlu Vám kontakty, kam byste se mohla obrátit osobně.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.