Konopí
Lenka
Několik let jsem denně požívala konopí.Začala jsem mít vážné zdrav problémy,které si myslím jsou způsobený dlouhodobím požíváním maryhuany.Teprve 14 jsem už čistá a nechci a ani se k tomu už nevrátím!!Zajímalo by mě zda jsou k dostání nějaký léky nebo rady pro
hlubší očistu těěla.Jak tomu pomoci abych ty jedy ze sebe dostala co nejlíp ven.Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Lenko,
v prvé řadě gratuluju k vašemu rozhodnutí. Po několikaletém denním užívání marihuany určitě není úplně snadné přestat, tak ať to vyjde. I když zjevně máte silnou motivaci, mohlo by se stát, že s udržením abstinence budou nějaké potíže. Pak bych se na vašem místě zkusila obrátit na odborníky, kteří se léčbou závislostí zabývají, a nechala bych si s tím pomoci.
Jinak, pokud se týka toho vyčištění-detoxifikace organismu. Můžete zkusit například přípravky s aloe vera nebo nějaké bylinné čistící čaje. V lékarně vám určitě nabídnou řadu těchto přípravků. Neméně významné však je dodržování zdravé životosprávy, tzn. vyvážená strava s dostatkem vlákniny, vitamínů a minerálů, pravidelný režim co se týče spánku, je důležité věnovat se také pohybovým aktivitám, jít si např. zaplavat, cvičit, jezdit na kole, bruslích atd., člověk by si v tomto směru měl najít něco, co ho baví a přináší mu radost. A samozřejmě se vyvarovat nadměrné konzumace alkoholu, tabáku, o nelegálních drogách nemluvě. Pokud byste měla nějaké psychické problémy - nespavost, úzkosti - můžete si koupit přípravek Magne B6, na nespavost je poměrně účinný meduňkový čaj.
V případě, že by vámi zmiňované zdravotní problémy přetrvávaly, určitě se vypravte za lékařem. Nemusí totiž mít souvislost s marihuanou a bylo by třeba lékařské vyšetření, aby se zjistilo, oč jde.
Věřím, že se vám to povede zvládnout a brzy se budete cítit dobře.