právo a drogy
ANGELO
zdravím,jsem abstinující pikař od prosince 2O1O , ale mám pořád tendenci před sebou a vším utíkat,do knížek, filmů, a všude, kde mohu zapomenout na sebe a to je špatně, navíc semnou manipuluje údajný přítel, který mi dal nějaké věci ad je prodám a že se rozdělíme o zisk, věci byli jeho, a on věděl, že sám nemám nic a tak mu rád věci prodám, jenže mi je zpronevěřil jiný kamarád a tenhle mne uhání , že chce věci zpět, ale v zásadě mu jde o to, abych s ním mohl už co nejdříve spát v posteli, jeho každodenní telefonaty začínají věcmi, ale zároven mi říká, že bude zle a podobně mne tlačí ke zdi, byl jsem naposledy v roce 2008 ve výkonu trestu a on ví, že i v léčebně kvůli drogám, nechal jsem si tedy raději od něj podepsat papír, že mi dal věci k prodeji, a že v případě potíží mu budu splácet 100kč měsíčně od srpna. BŮH VÍ CO JE TO ZA TÍPKA I KDYŽ JE STARŠÍ, KDYŽ KOUŘÍ A NABÍZÍ NEOKOLKOVANÉ CIGARETY MALBORO! ted jsem v léčebně, ale raději bych šel pracovat ale najít si práci jako bývalí krimoš je nereálné.? jsem rozpolcenej , nevím jak postupovat nejlépe, aby se nikdo necítil ukřivděný a všichni, včetně mně byli spokojení. jde to, ale jak na to.ŘÍKÁM SI JESTLI NENÍ LEPŠÍ JÍT SPÁTKY DO RYCHLOSTI , ALE ZASE TO ZAVRHNU, A TAK DOKOLA. POTŘEBUJI NĚKOHO A NĚCO CO MI POMŮŽE. DÍKY

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
vypadá to, že i když jste se zbavil na chvíli drog, nepodařilo se Vám zbavit drogového způsobu života a lidí kolem toho. Přeprodávat někomu pochybnému věci vždycky zavání taky pochybným koncem. Jestli jste teď v léčebně, zkuste tam najít nějakého terapeuta, kterému důvěřujete a poradit se s ním, jak celou situaci vyřešit. Případně bych rozhodně doporučovala doléčování a tam budete mít terapeuta, se který se to dá řešit. Musíte se pomalu vyhrabat z podobných machinací. I s kriminálem za sebou máte možnost pracovat a žít spokojeně. Jen ten začátek bude těžší a k tomu právě potřebujete pomoc, o kterou se opřít.
Uvažujete o doléčování? Případně, pokud berete dlouho a neúspěšně už jste se léčil, o pokračování do terapeutické komunity? Tam zas skupina funguje jinak, než v léčebně, a je možné řešit tam mnohem víc věcí.