dívka v nesnázích
scala
Dobrý den,
než jsem stačila cokoliv podniknout, dcera dala v práci výpověď a odjíždí s nějakým chlapem údajně na Moravu. Nemá žádné peníze, práci,... Na moje otázky je jen vztahovačná a říká, že mi do toho nice není. Prosím pomozte, nevím co dál, zda se s tím smířit a nechat ji, ať padne a třeba si to časem uvědomí...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
vím, že je to hodně těžké, ale v téhle chvíli se toho moc dělat nedá. Můžete s ní zůstat alespoň v dobrém v kontaktu, aby věděla, že se na Vás může obrátit, když by potřebovala pomoc. Jinak bych ale i tak zašla do poradny, na kterou jsem Vám posílala kontakt, a to co nejdřív. Situace se totiž může vyvíjet rychle a různě a bylo by dobré, abyste měla s kým ji podrobně probrat.
Přeji hodně sil, budete je teď určitě potřebovat!