piko
jakup
cau.chtel bych poradit jak oddelim krev od pika.\\naředeny v buchne smichany s krvi...proste problem s aplikaci..\\ myslim takovej domackej postup mi nekdo radil ale ja zapomnel...voda hrnec tuto vsechno do nej a privest kvaru.pak dal nak pres vatu.....anevim...dik za pomoc

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
žádné hokupsy-pokusy s převařováním bych Vám rozhodně nedoporučovala. Přeci jen jde o injekční aplikaci a při této manippulaci s nášlehem by došlo spíš ke zhoršení a další kontaminaci. Jestli nehodláte celý nášleh vyhodit, pak jediný postup, který by šlo v rámci snížení rizik doporučit je aplikovat dávku per os, tj. spolknout. Pochopitelně jen za toho předpokladu, že je to Váš vlastní nášleh s Vaší vlastní krevní sraženinou.
Jestli se Vám to stává častěji, pak už máte pravděpodobně problémy se žilním systémem a stálo za zvážení, jestli nepřejít na jiné místo nebo způsob aplikace, nebo se neporadit s pracovníkem Káčka, co dál.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.