žloutenka C
halda
Dobrý den,chtěl bych se zeptat zda je možné od vás získat kontakt na nějakou nemocnici nebo doktora u kterého bych mohl začít s léčbou žloutenky typu C a to nejlépe v Třinci a okolí.Rok abstinuji a rád bych se vyléčil.Děkuji

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
v prvé řadě vám moc gratuluji k abstinenci, rok už je docela slušná doba, tak vydržte i nadále. Držím vám palce.
Jinak je rozumné, že chcete řešit i problém s hepatitidou a bylo by fajn to moc neodkládat a objednat se co nejdříve. Čím dříve se s léčbou začne, tím bývají následky hepatitidy C menší. Níže vám posílám odkazy, kam se u vás konkrétně můžete obrátit.
A třeba by vás zajímaly i informace o žloutenkách, které jsou v rubrice Drogy a nemoci - hepatitidy na těchto stránkách.
Přeji hodně štěstí a ať je léčba úspěšná.
Třinec, Infekční ambulance při Nemocnici Třinec
Léčba hepatitidy C
Kaštanová 268, Třinec, 739 61
telefon: 558309531
prim. MUDr. Jarmila Skalková
http://www.nemtr.cz
Havířov, Infekční oddělení při Nemocnici s poliklinikou Havířov
Léčba hepatitidy C
Dělnická 24, Havířov, 736 01
telefon: 596491655
fax: 596491635
prim. MUDr. Ivo Mifek
http://www.nsphav.cz
Ostrava - Poruba, Klinika infekčního lékařství při Fakultní nemocnici Ostrava
Léčba hepatitidy C
Třída 17. listopadu 1790, Ostrava - Poruba, 708 52
telefon: 597374278
MUDr. Luděk Rožnovský, CSc.
http://www.fno.cz