THC TESTY Z moču
mirka123
Dobrý den chcela by som sa opýtat ked mi hrozia THC TESTY z moču tak po kolkatích dnoch mi užívanie marihuany nájdu v moči , a dalej som sa dopočula že ked ostatni vedla mna huhlia marihuanu a ja to iba citim ze aj z toho mozem mať pri testoch v sebe THC . :) dakujem

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
to, jak dlouho se dají metabolity THC detekovat v moči, ovlivňuje více faktorů. V prvé řadě je to délka užívání a jeho frekvence, dále samozřejmě obsah THC v užívané marihuaně, ale také například individuální metabolismus vašeho organismu.
V případě každodenního a dlouhodobého užívání lze THC v moči detekovat jeden měsíc, vyjímečně i déle, po posledním užití. Při občasném užívání se jedná cca o jeden až tři týdny, po jednorázové zkušenosti se testy negativizují během několika dní.
Pokud se budete pohybovat v uzavřeném prostoru, kde ostatní marihuanu budou kouřit, je možné, že byste  nízké množství THC v organismu měla, záleželo by na koncentraci THC a zřejmě i délce pobytu v takovémto prostoru. Není to však příliš pravděpodobné.
Hodně štěstí.