THC v moči
Rico
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jak dlouho se udrží THC v moči. Hulil jsem každý den(gram ve 4 lidech). Teď hulím méně a tak mě zajímá, kdyby mi udělali v práci test, jak dlouho to budu mít v moči a jestli opravdu zabírá, když hodinu před testem vypiju alespoň litr mléka. Děkuji

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Rico.
Doby pro detekci užití THC z moči vypadají zhruba takto:
Každodenní užívání po dlouhou dobu - 1 měsíc, vyjímečně i déle, od posledního užití.
Občasné užívání - cca 1 až 3 týdny
Jednorázové užití - řádově několik dnů
Upozorňuji, že se jedná pouze o orientační údaje, které ve výsledku ovlivňuje více faktorů - délka a intenzita užívání, obsah THC v užívané marihuaně, ale také např. individuální metabolismus organismu.
Nu, pokud se týče toho mléka, na to bych věru nespoléhala. Pokud by to bylo takhle jednoduché, se vší pravděpodobností by se již tyto testy nepoužívaly.
Píšete, že by vás měl testovat zaměstnavatel. Ačkoli neuvádíte svoji pracovní pozici a já vám nechci "sahat do svědomí", myslím, že jsou zaměstnání, kde je jakákoli intoxikace riziková a kde "hulit" je dost nezodpovědné. Vám by se kupříkladu chtělo sednout do autobusu se "zhuleným" řidičem? Mně ne. I když chápu, že u takového účetního je to celkem jedno, maximálně vám naseká chyby v daňovém přiznání.
Mějte se a ať se daří.