ze by dojezd???
achjo
Dobrý den,
předem musim říct, že jsem v životě měla max. koule a jeden vyšumělej papír, takže o dojezdech jsem neměla ani páru. Od pátka do neděle jsem byla na fesťáku a nacpala do sebe horem dolem všechno možný, nejhorší je, že nevim co to bylo. Dva dny jsem z toho nespala. Z po na ut už trochu jo, ale začalo se mi dělat nějak zle od žaludku a od té doby až doteď se mi neustále šíleně motá hlava. A´t řídím, hýbu hlavou, jdu...vstanu ze židle...jsem v práci a mám co dělat, abych se nestřelila do hlavy. Teď už mi není ani zle, jen někdy z tý motanice. Měla jsem pocit, že někdo říkal, že dojezdy jsou 3 den pryč, ale nemám pocit, že by se něco zlepšovalo. Piju hodně vody, čistim játra ostropestřcem ale pořád je to čím dál horší. Nevíte co to je? Proč jenom ta hlava nepřestává a kdy to ustane?Nemám k doktorovi? Trochu se bojím, aby mi to nezůstalo...:(nedá se to vydržet..
díky!

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
těžko objektivně určit, co způsobuje Vaše přetrvávající potíže, pokud sama nevíte, co jste užila. Dá se předpokládat, že když jste dvě noci nespala, obsahoval Váš "koktejl" pravděpodobně nějaká stimulancia amfetaminového typu, nebo MDMA. Tzv. "dojezd" může u někoho trvat i celý týden, kromě toho, že rakce na užití drog je u každého individuální a může mít i u jednorázového užití dlouhodobé, popřípadě i trvalé následky. Velmi nebezpečné bývá právě kombinace dvou, nebo více typů drog najednou. Doporučuji Vám co nejdříve navštívit Vašeho praktického lékaře a nebát se otevřeně "kápnout božskou". Pokud máte problém svěřit se svému lékaři, můžete navštívit některé zařízení zabývajícím se drogovou problematikou a využít některou z jeho služeb. Tam i po případném anonymním pohovoru dostanete doporučení, jak nejlépe ve vašem případě postupovat. Předpokládám ale, že se návštěvě lékaře a zdravotnického zařízení nevyhnete. Doporučuji Vám podívat se na Drogový server, kde na http://www.drogy.net/databaze-kontaktu najdete podle oblasti ve které žijete nejbližší vhodné zařízení. Najdete jej i na Mapě pomoci http://www.drogy-info.cz/, kde můžete specializované zařízení vyhledat také podle regionu. Jste li z Prahy, nebo okolí, můžete si vybrat také některou ze služeb našeho zařízení občanského sdružení SANANIM, které provozuje také tuto poradnu. Kontakt: http://www.sananim.cz/. Napíšete li nám, ve kterém, nebo u kterého většího města bydlíte, nebo ve kterém regionu, či oblasti se pohybujete, rádi Vám pomůžeme vhodné zařízení vyhledat. Ještě jednou si však dovolím na Vás apelovat, navštivte co nejdříve lékaře. Budeme rádi, dáte li nám vědět, jestli Vám naše odpověď byla užitečná a rádi Vám odpovíme na další otázky. Hezké letní dny, odvahu, sílu a zdraví Vám přeji, Amrit sen.