Piko
Ruth
zdrawim
ja konkretni otazky ani tak nemam spis to beru a pisu to sem jako ulevu sve cerne dusi pernik uz 6-7 let uz ani nevim docela to za tu dobu splyva a do dnes nepochopim jak je mozne ze v tomhle debilnim state je uzivani legalni a PRODEJ DROG se tresta ,me to nejde do hlavy este sem nekoupila fet od dealera kterej by ho uzival jen prodavAL A DELA TO FURT DO DNES A JAK NA TOM JE MA PLNOU PRDEL LOVE A JEZDI V DRAHEJCH KARACH a zije si jako lord naproti me trosce ktera na neho vecne nadava a citi takovou zlost a nakonec vzdycky zkoncim jako ta troska co kleci pred svym panem to je spravedlnost proc umiraj lidi mlady lidi kteri by takhle nikdy nemuseli dopadnout kdyby policie ktera pomaha a chrani obcany tedy i narkomany zvedla prdele a postrilela ty vsechny hovada co to prodavaj
diky za odpoved omlouvam se ale ten vztek uz nezna hranic a je to prosti logice

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
docela chápu Vaše naštvání. Je to dost zapeklitá situace. Netvrdím, že policie dělá všechno na 100 %, na druhou stranu je dost těžké usvědčit někoho z prodeje, když se nenajde žádný kupující, který by to dosvědčil. Nebo rozhodně ne příliš často. Kdo si od dealera kupuje, ten ho sice možná nesnáší, ale na druhou stranu ho taky potřebuje a možná se ho trochu bojí. To asi znáte moc dobře sama. Takže proti němu rozhodně nepůjde vypovídat, nespojí se s policií k jeho dopadení. Je to tedy takový začarovaný kruh, ze kterého zatím není moc úniku. A to nejen u nás, ale ve vštině států.
Celá situace je mnohem složitější, asi by Vám ji lépe vysvětlili na nějakém informačním portálu policie. Naše organizace se pohybuje někde v tom zmateném meziprostoru, kdy se snažíme v rámci zákona pomáhat těm, co drogy užívají a pomoc potřebujou a zároveň nepodporovat jejich šíření, a o akcích policie proti dealerům toho zase tolik nevíme.