Léčebné pobyty
Týna
Dobrý den,
chtěla bych nastoupit do léčebného programu, ale má psychika by nevydržela léčbu v nemocničním oddělení. Proto hledám nějaký léč. program v málopočetné skupině lidí někde mimo civilizaci, kde je příroda a zvířata, kde by byly stanoveny pravidla a odborníci, kteří by mi pomohli zpět do normálního života. Nemohli byste mi poradit, prosím?

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Týno.
Myslím, že vaše rozhodnutí stran léčby je moudré. Určitě tak zabráníte řadě potíží, které by vás v budoucnu jistě čekaly. Vaším požadavkům na léčebné zařízení by mohla vyhovovat některá z terapeutických komunit. V ČR je jich poměrně dost, některé z nich se specializují na určitý typ klientely. Je však možné, že by pro vás, (s ohledem na to, co píšete ve skryté poznámce), mohla být dostačující i ambulantní forma léčby. Doporučovala bych vám obrátit se na nejbližší kontaktní centrum. Budete zde moci probrat svou aktuální situaci i představy o léčbě. Pracovníci vám případně pomohou vyhledat vhodné zařízení a nástup do léčby zprostředkovat. Služby jsou zde bezplatné a pro začátek mohou být i anonymní.
Seznam kontaktních center s vyhledávání dle regionu naleznete na www.drogy-info.cz vpravo v rubrice Mapa pomoci.
Tak ať vám odhodlání vydrží a všechno se brzy v dobré obrátí.
Hodně štěstí a sil.