bere??
Lena
Dobrý den, chtěla jsem Vás požádat, zdali byste mi mohli říct, jaké nejčastější projevy jsou po užití pervitinu... můj přítel , se kterým jsem půl roku, bral drogy 10 let, dalších 5 byl čistej a teď tak poslední dva měsíce mi připadá jeho chování divné.Uvedu příklad, přijde v pátek večer po náročném dni z práce,jde na dvě piva a když se vrátí z hospody, mívá neobvykle rozšířené
zornice, něco pojí a sedne k pc, kde hraje hry až do rána. Pak si lehne tak na 3 až 4 hodiny a jede u pc nanovo třeba až do večera.Nepřijde mi to úplně normální, jinak agresivní při svých stavech na mě nebývá ... spíš jen podrážděný, když po něm něco chci, např vysát, vynést koš a pod.
děkuji za odpověď, protože já jsem se kromě ho s nikým závislým na drogách nesetkala, tak sháním v prvé řadě co nejvíce informací,než se ho zeptám přímo..a budu to chtít nějakým způsobem řešit. Jinak malá poznámka, stalo se to za ty dva měsíce asi 4 krát, co s ním nebyla řeč.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
informace o pervitinu, včetně popsání příznaků, naleznete na této stránce v rubrice Stimulační drogy, v podrubrice Pervitin.
Dle toho co jste uvedla, by se dalo říci, že opravdu jde o zneužívání pervitinu. I když touto cestou přes internet nelze nikdy přesně situaci objektivně zhodnotit, samozřejmě. Pokud přítel v minulosti potíže s drogami měl, rozhodně bych na nic nečekala a využila odborného poradenství ( bezplatně ).
Nejlépe bude, obrátit se na poradnu pro blízké osoby uživatelů nelegálních drog a další podrobnosti řešit více konkrétněji v osobním kontaktu, který bývá v tomto směru zcela nejúčinnější.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké. o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234, 739 268 527
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
email : ctrnacta@sananim.cz
více info na www.sananim.cz / zadat Poradna pro rodiče PPR /
Zdali pro Vás Praha není dostupnou, můžete využít některé z Kontaktních center pro uživatele nelegálních drog, které poradenství blízkým osobám ve svých službách též bezplatně, možno i anonymně nabízí. Veškeré kontakty naleznete zde www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci, zadejte kraj, město, Kontaktní centrum a vyhledejte to, které Vám lokalitou bude vyhovovat.
Pokud budete potřebovat, klidně zase napište. Přeji hodně sil a buďte opatrná.
S pozdravem Markéta K.