pamět
old man
Dobrý den,byl jsem 13 let uživatelem konopných produktů,ted je to již 8 měsíců co jsem přestal s užíváním z důvodu špatné paměti a soustředěním se.Chtěl bych se zeptat zda by mi pomohlo užívání látky lecitin nebo gonkogiloby popř. zda je možné tyto látky kombinovat.Předem děkuji za odpověd.

Odpověděl: Jana Marečková
Zdravím vás a především vám gratuluji k abstinenci. Přestat s THC po třinácti letech muselo být docela těžké a je skvělé, že jste to zvládl.
Píšete, že abstinujete již osm měsíců, což je poměrně dlouhá doba. Nevím zda vaše obtíže při soustředění a s pamětí stále přetrvávají a nelepší se to. Pokud by tomu tak bylo, přičemž neberete žádné jiné drogy/léky a ani to nepřeháníte s alkoholem, možná bych se nebránila zajít to zkonzultovat s lékařem. Na základě vyšetření by vám mohl doporučit nejúčinnější medikaci.
Můžete samozřejmě zkusit i ginkgo biloba a ten lecitin. Obé jsou potravinové doplńky a při dlouhodobém užívání by mohly pomoci, jejich kombinace by neměla být riziková.
Držím palce, ať se dá všechno brzy do pořádku a kdyby něco, klidně znovu napište.