syn
holy
syn šnupe pervitin,chce abychom mu pomohli.Nevím,jestli tím,že je zavřený doma,mu zrovna pomůžem.Nejde to přeci napořád mít ho stále pod dozorem.Je již dospělý a bude muset nastoupit do práce.
Děkuji za radu

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
máte úplnou pravdu, že mít dospělého syna pernamentně pod kontrolou není řešení. Jednak je to prakticky neproveditelné, ale hlavně je třeba, aby se syn naučil svou chuť na pervitin zvládat i když nebude pod dozorem.
Zkoušeli jste se syna zeptat, jak konkrétně si vaši pomoc a asistenci při odvykání představuje? A co všechno pro to chce udělat on sám?
V každém případě by bylo nejrozumější, aby se váš syn obrátil na odbornou pomoc, se kterou je cesta k abstinenci mnohem efektivnější. Níže vám posílám adresu zařízení, kam se může obrátit. Pokud by se to nějak "zadrhlo" a syn ve svém odhodlání polevil, můžete se na kontaktní centrum obrátit také vy, i bez syna, a s odborníkem osobně probrat, jak se k synovi chovat a motivovat ho ke změně i jak mu co nejúčinněji pomoci.
Držím vám palce a přeji hodně sil.
Tábor, Kontaktní centrum Auritus
Farní charita Tábor
Klokotská 114, Tábor, 390 01
telefon: 381255999
Mgr. Hana Vojtěchová
http://www.auritus.cz