Pervitin???nebo hero???
pfeifer
dobrý den,beru peří už 7 let a nedávno jsem zažila dost nepříjemný stav,po injekční aplikaci...nikdy se mi nic podobného za celou dobu mého braní nestalo.
po užití se u mě téměř okamžitě začalo objevovat silné brnění,které postupně sílilo a šířilo se po celém těle-od hlavy a prostě do každého kousku mého těla...nemohla jsem zaostřit ani se podívat před sebe.vadilo mi světlo.netušila jsem co tam,kde jsem byla,dělám,co je za den ani jak se jmenuju.nemohla jsem vstát,natož chodit.divné je,že tento stav trval nepřiměřeně dlouho-cca minimálně 30minut.bylo to horší a horší a pak najednou STOP- a najednou jsem cítila moment,kdy už je to nejhorší za mnou a pomalu se začínala orientovat.být tam sama,měla bych asi panický strach a zavolala si pravděpodobně RZP,ale jelikoý stavy,kdy to někdo přehnal,už párkrát nastaly,uvědomovala jsem si jen to,že nejdůležitější je zůstat v klidu a nepanikařit.....pila jsem vodu a koukala pod sebe nebo měla zavřené oči-to ale nebyla příjemná poloha,jelikož se mi chtělo spát...a bála jsem se že už se neproberu...
a jako by to nestačilo,stejný stav měl po 3 dnech i kamarád...podle tohoo co říkal,jsem mu hodně v danou chvíli pomohla a on mi pak strašně děkoval...kdo to nezažil,neví,co to je......
zajímalo by mě,jestli se takový stav může u pervitinu objevit? a jestli je možné,že by se nejednalo o perník,ale třeba o heroin??opravdu jsem o sebe měla strach a vyvedlo mě to z míry....
nebo jestli to mohlo být předávkování pervitinem-bylo kolem30st.cel., měla jsem docela nervy,protože mě naštval přítel a asi jsem moc nepila a několik dní nejedla...nevím,co si o tom mam myslet
děkuji vám za odpověd.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
těžko říci, co konrétně způsobilo takto výrazně nepříjemný průběh intoxikace, každopádně je dobře, že jste to ve zdraví přežila. Na ten heroin mi to příliš neukazuje, spíše bych uvažovala o nějakých nestandardních příměsích v dávce. U nelegálních drog prostě nelze zaručit složení, koncentraci a čistotu toho, co kupujete. Mohlo se také jednat o kombinaci více faktorů a podílet se na tom mohlo i vaše aktuální psychické a fyzické nastavení nastavení (hádka s přítelem, horko, fyzické vyčerpání) a váš organismus si s tím prostě neporadil.
Každopádně, pokud by se to ještě někdy mělo opakovat, spíše bych tu RZP volala, podruhé by to už třeba nemuselo vyjít.
Nu, když si teď znovu pročítám váš dotaz, napadá mě, nechtěla byste se na ten pervitin vykašlat? Berete už sedm let a zjevně ne všechny zážitky spojené s pervitinem patří mezi ty příjemné. On by i ten život bez perníku měl svá nezanedbatelná pozitiva, tak by to možná stálo za úvahu.
Držím vám palce a v každém případě přeji hodně štěstí.