je-li to možné...
Nicoolka
Dobrý večer,chtěla bych se zeptat jestli je možné nestát se na pervitinu závislým? Slyšela jsem plno příběhů o těch,kteří si občas dají ale nepotřebují to.Tak se chci zeptat je-li možné aby to takhle zůstalo? Fetuju skoro tři měsíce ale né pravidelně. Někdy mívám strach abych do toho nespadla ale perník mě baví a vím že je škodlivý ale to je plno věcí...Ještě by mě zajímalo jestli je opravdu tak,že fetujou jen ti lidé co mají nějaký problém.Předem děkuji s pozdravem Nicoolka

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, možné je všechno, určitě jsou i lidé, kteří si dají pervitin párkrát za rok a za nějakou dobu je to přestane bavit. Nevím ale, jestli se vyplatí riskovat a zkoušet, jestli zrovna Vy jste ta "šťastná". Tři měsíce jsou rozhodně dost krátká doba na to, abyste to poznala a hlavně to, že jste to nezvládla zjistíte vždycky až když už je pozdě. Co se týče lidí, kteří fetujou, záleží na tom, co považujete za problém. Taky to třeba mohou být ti, co se jen nedovedou bavit bez toho, aby si měnili vědomí. Je to problém?