lecebna pro zavisli pervitinu
jardis23
dobry den potreboval bych pomoc a poradit co mam delat uzivam pervitin 6let nevim kam mam jit bydlim u rodicu moje mamka se to dozvedela pred rokem od dochtorki mel sem zanet slepeho streva dis se to dozvedela a rekla jak dlouho beru tak sem ji rek ze jenom jedou mel sem strach .uzivam kazdej tiden 3.zacal sem krac doma abych si dal uzivam nitrozilne uz od zacastku do nosu nemuzu protoze mi potom tece krev to je vse dekuji za odpovet jarda

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jestli už jste se rozhodl (nebo aspoň rozhodujete právě v tomto období) s drogami skončit, bylo by dobré navštívit např. káčko ve Vašem okolí a probrat s pracovníky, co dál, co byste měl dělat aby se Vám podařilo ten zoufalý kolotoč drog, lhaní a krádeží přetrhnout. Určitě Vám pomůžou vymyslet nějaký plán. Pravděpodobně to bude znamenat do budoucna jít s pravdou ven před mámou, ale ona už stejně nejspíš tuší, že jste jí lhal. A pokud jí řeknete pravdu, spíš se jí uleví.