Philip
No zdravim,ja sa chcem spytat ohladom pervitinu. Ja som ho braval asi tak rok. 5-6 krat mesacne. Raz sa mi podarilo riadne prekopnut. Dal som si ho moc vela,snupanim v priebehu jedneho dna. Tak sa chcem spytat ze ci to moze mat dake nasledky na moj organizmus. Na nervovu sustavu,psychyku alebo nosnu sliznicu.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jestli to mělo nějaký dopad na Vaši nosní sliznici už byste poznal teď (předpokládám, že už neberete). Co se týče nervové soustavy a psychiky, samozřejmě se to projevit může, ale po pár měsících už byste měl mít také jistotu, že je vše relativně v pořádku. Co se týče psychiky, většinou vznikají problémy při intoxikaci nebo těsně po ní. Po delší době se někdy objevují deprese a úzkosti, které mají ale spíš souvislost s bažením po droze, s chutěmi, než s chemickou strukturou látky samotné.