Jak mu mám pomoct...
ivetino
sem se svym přítelem pul roku, za tu dobu měl dvě autonehody a jeho táta ho doma neustale jen buzeruje a je toho na nej moc rozešel se semnou a pak se mi přiznal že už měsíc je na pervitinu a extazi že je na dojezdu a tři dny nespal a kvuli tomu mě chce nechat nechce abych byla se smažkou.ale ja ho v tom nemužu nechat musím mu nějak pomoct dost mi na něm zaleží.jenže on je přesvědčenej že nedokáže přestat i když prej chce.neni v tom ještě tak ponořenej ale nedá si to vysvětlit a a já se bojim že do toho spadne eště víc jak mu mám pomoct ???

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že Váš přítel udělal to nejrozumnější co mohl - řekl Vám pravdu a rozešel se s Vámi. I když to tak úplně nedotáhl. Jestli je s Vámi stále v kontaktu, je vidět, že od Vás tak trochu pomoc chce a nechce. Možná sám neví. Pokud opravdu chce s drogami přestat, můžete se domluvit na společné návštěvě nějakého centra pro závislé, kde by se mohl poradit, jak na to. Hlavní iniciativa by měla být rozhodně na něm, můžete ho v tom ale podpořit. Měla byste dopředu vědět, kde je Vaše osobní hranice, jak moc se chcete angažovat a jestli jste ochotná snažit se i víc než on sám.