Pervitin
Adysa
Dobry den,potrebovala bych nejakou radu!Muj kluk uz dlouho huli marihuanu,ale zacal ted brat i pervitin a picha si to!newim co delat abych mu stoho pomohla!bavi se s lidma co ho dotpho dostali!muzete mi dat nejakou radu co delat at mu stoho pomuzu?dik moc

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, Vašeho přítele do toho nikdo nedostal, dostal se do toho sám, ze své vlastní vůle. A taky musí ze své vlastní vůle přestat, nebo aspoň chtít se o to pokusit. Pokud jemu vyhovuje brát, můžete se snažit do vyčerpání a stejně to nebude nic platné. Promluvte si s ním o tom, jaký on má na situaci názor, jak Vy se cítíte a co Vám vadí. Pokud se shodnete, že chce s drogami přestat, můžete mu pomoct vyhledat odbornou pomoc, zajít do nějakého centra pro závislé apod. Pokud ale nebude chtít, je zbytečné ho nutit. Ničeho tím nedocílíte. Je pak potřeba rozmyslet se, jestli chcete žít s někým, kdo je závislý, nebo ne.