Marihuana
MARTINA
Dobrý večer,mám 15.letého syna a již delší dobu mám podezření že bere marihuanu.Někdy má červené oči,je malátný a dnes jsem v jeho stole našla prázdný sáček,který jak to napsat-divně smrděl.Jsem z této situace zoufalá.Syna jsem se ptala,ten tvrdí že ho podezřívám zbytečně.Starší syn je naprosto bez problémů a já nenám s tímto žádné zkušenosti.Poradíte mi,prosím na koho se obrátit nebo co mohu udělat sama.Děkuji.Martina Š

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud máte v okolí poradnu pro rodiče drogově závislých, nebo dětí s problémem s drogami, je to nejlepší místo, kde získat informace a zároveň se poradit, jak postupovat ve Vašem konkrétním případě. Databázi kontaktů najdete na www.drogy-info.cz, v sekci "mapa pomoci", kam zadáte region a město a budete hledat v kolonce "ostatní", "ambulantní programy", případně "AT ambulance". Pokud by se Vám žádný kontakt nepodařilo najít, napište lokalitu, pokusíme se Vám nějaké poslat. Poradnu můžete navštívit klidně i sama, nemá smysl nutit tam syna s sebou, pokud naprosto popírá, že by měl s marihuanou problém. Případně se na jeho návštěvě dohodnete s pracovníkem poradny.