Extaza
mihal
Dobry den...v piatok som pozil extazu na party.Vsetko bolo fajn az v sobotu vecer prisiel na mna pocit ze mi je zle.Neviem presne ako to opisat,ale bolo to take ze sa mi zdalo ze mi rychlo bucha srdce aj ked nebuchalo,ze mam problemy s dychanim aj ked som v pohode dychal.Tento pocit trva az do dnes,co je utorok,ale už s pomaly ustupujucou intenzitou.Zacinam mat z toho strach ci to vobec prestane a neviem co mam robit...Preto by som rad poprosil o radu...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, takové věci se stávají po extázích, tripech, marihuaně apod. ne úplně výjimečně. Zhodnotil jste správně, že se Vám fyzicky pravděpodobně nic neděje, je to spíš otázka psychiky. Jde o psychosomatický projev toho, že Vaše psychika extázi zrovna moc nezvládla. Bylo by určitě dobré ji v tom poslechnout, protože tělo má tendenci takové věci opakovat a spíš stupňovat k horšímu. Pokud by se stav nezlepšoval, zajděte určitě k lékaři - doporučovala bych psychiatra s praxí v závislostech, ten o tom bude vědět nejvíc.