Rozdiel
WSG
Chcela by som sa spytat aky je rozdiel hlavne v ucinkoch extazy a pervitinu. Viem ze obe posobia povdzbudzujuco,clovek nespi a ma kopec energie ..... Dakujem

Odpověděl:
Dobrý den, informace o pervitinu a extázi jsou poměrně podrobně zpracované na těchto stránkách v rubrikách Stimulační látky - Pervitin a Stimulační látky - MDMA-extáze. Doporučila bych tedy nejdříve pročíst a v případě, že nebude něco jasné nebo vám tam bude něco chybět, tak se ještě dozeptat. Jinak bych ráda podotkla, že i když si na černém trhu koupíte něco, o čem vám bude tvrzeno, že je to pervitin (či extáze), nemáte zdaleka jistotu, že to peritin, resp. metamfetamin (nebo v případě extáze MDMA), bude skutečně obsahovat a v jakém množství. Což také značně zvyšuje rizika při užití.