Rivotril
Denisa
6 let užívám Rivotril průměrně 3 tablety 3mg, které mi předepisuje lékařka. Vím, že jsem na něm již závislá, ale lékařka mi léky předepisuje pravidelně bez další léčby. Ráda bych se tohoto návyku zbavila, protože jsem si jistá, že se již jedná pouze o fyzickou závislost. Jak je možné zvládnout tuto situaci bez cizí pomoci, aniž bych si uškodila? Děkuji za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, postupné snižování podávaných dávek (kdy byste měla brát nižší a nižší dávky) se využívá při vysazování léku. Z Vašeho dotazu není jasné, zda Vám lékařka dávky jednorázově snížila nebo snižuje postupně (ani na co léky berete, zda na epilepsii či na psychické problémy). Doporučil bych Vám si o všem nejdříve se svou lékařkou promluvit. Pokud Vám své úmysly a plánovaný léčebný postup nevysvětlí nebo byste měla pocit, že s Vámi lékařka celkově nedostatečně komunikuje, doporučil bych Vám změnit lékaře.