Marihuana
H.Ivana64
Zjistila jsem,že moje 14 letá dcera kouří marihuanu,přiznala se sama.Vidím účinky-únava,rychle usne,ale ve 2 ráno je vzhůru a spát nemůže.Promluvila jsem si s ní,dnes nakoupím testy,ale co dál?

Odpověděl:
Dobrý den, z Vašeho dotazu bohužel nemám moc informací, nicméně musím říct, že je fajn, že jste si s dcerou v klidu promluvila a "netlačíte na pilu". Určitě bych Vám doporučil nejdřív přečíst texty pro rodiče na www.odrogach.cz: Když víte, že drogu vzalo a Když víte, že pokračuje. Najdete tam i plno dalších užitečných materiálů. Kdybyste něčemu nerozuměla nebo se dál chtěla zeptat, napište :-). Zároveň bych Vám doporučil kontaktovat nejbližší pedagogicko-psychologickou poradnu nebo rodinného terapeuta - tam byste mohla probrat konkrétní postup ve Vaší situaci. Existují nějaké obecné rady (ty najdete na výše uvedených odkazech) a pak specifické (a ty je třeba probrat osobně nejlépe s profesionálem). Buď napište, odkud jste (a nějaký vhodný kontakt Vám najdeme) a nebo využijte rubriku Kontakty a podle své města vyhledeje poradnu. Přeji hodně trpělivosti!