Ambulantní léčba versus Antabus
Tomáš
Dobrý den, vzhledem k tomu, že již piji kapku více, než je zdrávo (tj. de facto denně, 6-9 jedenáctistupňových piv), asi bych měl přestat.Do léčebny nechci (Antabus), chtěl bych zkusit něco jako ambulantní léčbu a hlavně-nemusel by o tom vědět ani můj doktor.Jsem ze Zlína a proto bych Vás prosil o nějaký kontakt. Děkuji a přeji hezčí den, než mám po dvoudenním abstinování já.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Podporuji Vaše rozhodnutí vyhledat odbornou pomoc a gratuluji k dvoudenní abstinenci. Delší abstinence vždy začíná těmi prvními dny, takže první krok máte za sebou. Myslím si, že je lepší, pokud jste předtím žádnou léčbu neabsolvoval, zkusit nejprve ambulantní léčbu. Neznám Vaši situaci a žádné další podrobnosti o Vás, abych Vám mohla kromě kontaktu, kam se obrátit, poskytnout nějakou radu či další informace. Váš praktický lékař se o návštěvě specialisty nedozví, pokud si to nebudete přát. Zkuste následující kontakt, kolegu osobně znám a mohu jen doporučit. S ním můžete probrat svou situaci, zhodnotit, jak na tom jste a jak dál s tou léčbou. Zatím držím palce. Psychiatrie, psychoterapie a adiktologie (problematika závislostí) Osvoboditelů 91, Zlín, 760 01 telefon: 577 220 634 MUDr. Pavel Konečný