251007
Zdravim..Ja uz sem k psychologovi chodila tenkrat a stejne sem zase..vite kde.A navic by me akorat tak poslali na leceni,a tam teda rozhodne nejdu.Zatim se dal drzim ale uz 3 dny je mi hrozne spatne.Chce se mi az zvracet kdyz pomyslim na to jak se to zase vsechno posralo.Jeste mam zakaz chodit ven,takze sem zavrena ve svym pokoji a je mi jeste hur.Pritel na me docela vyrazne kasle a me to teda moc nepridava.Uz toho mam dost!Ja uz ty drogy nechci,ale nevim jak mam tohle zvladnout..Mam pocit ze mi proste dochazeji sili.Mam chut si neco udelat,akorat jsem na to moc velkej srab...

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za prodlevu v odpovědi, ale byla jsem teď několik dní mimo dosah internetu. Myslím, že zrovna ve stavu, který popisujete, byste nějakou odbornou podporu docela potřebovala - jednak abyste se vypořádala s tím drogovým problémem a jednak i s věcmi okolo, týkajícími se například Vašich vztahů s rodiči nebo s přítelem. Nikdo Vás nebude posílat na léčení. Co se týče pomoci, kterou byste potřebovala, tak myslím, že by to měla být ambulantní služba zaměřená na drogovou problematiku. Chodit k psychologovi je sice fajn, ale pokud to není specialista na závislosti, efekt spolupráce s ním je rozhodně menší. Zkuste to zvážit. Rozhodně jste na dobré cestě a nic není ztracené, i když Vám to tak teď může připadat. Když mi napíšete, odkud jste, tak Vám zkusím vybrat někoho z kolegů, na koho byste se mohla s důvěrou obrátit. Zatím držím palce.