smah ne :)
toxxx
ahojky chci se zeptat na váš názor, hele tak co je lepší pro organismus když berete pořád a nebo jen občas hm?myslim že když berete jen 2 tejdn+ě tak je to pro tělo větší zátěž protože je to trakovej šok ne?????????

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že pokud berete pořád, tak je to pro tělo větší zátěž a všechna rizika se zvyšují (riziko závislosti, riziko psychických a zdravotních problémů)... Brát dvakrát týdně je ovšem lepší jen o něco málo. Rozhodně bych to nepovažovala za občasné užívání - dvakrát do týdne je užívání celkem pravidelné... Pokud chcete ujištění, že to brát méně je vlastně horší, tak to u nás skutečně nedostanete. Zkuste se zamyslet nad tím, proč se na to vlastně ptáte - možná Vás pak napadne, že vlastně chcete alibi pro intenzivnějí braní drog. A pokud berete intenzivně drogy a rád byste, aby Vám někdo potvrdil, že je to tak v pořádku, tak nejspíš máte s braním drog už celkem velký problém, hm?