syn
máma
Prosím o pomoc nevíme si rady se synem ,podniká dostal se do dluhů,sice mi tvrdí a´t nmám starost že vše vyřeší,ale mám strach uzavřel se do sebe ,vrací se domu v noci opilý nevím si rady k lékaři nechce,tvrdí že léčení nepotřebuje.Všichni ale víme že opak je pravdou ,budu vám vděčná za radu.děkuji.L.

Odpověděl:
Dobrý den, těžko říct, takto na dálku, zda primárním problémem vašeho syna je stres z podnikání a dluhů, alkohol a nebo případně něco jiného. I když odbornou pomoc odmítá, můžete se však na ni klidně obrátit vy sama, protože pro vás je zcela pochopitelně taková situace náročná a stresující. Pro začátek bych vám doporučila buď některou z poraden pro rodinu a mezilidské vztahy a nebo AT ambulanci, které se specializují na problémy závislosti. Jsou v každém větším městě a myslím, že domluvit se na konzultaci a problémy probrat osobně a případně se poradit jak pomoci synovi a eventuelně ho motivovat k návštěvě odborníka, by bylo to nejrozumější, co byste nyní mohla udělat. Pokud byste potřebovala konkrétní kontakt na takovéto zařízení, napište region, kde by to mělo být a my vám někoho doporučíme. Hodně štěstí vám i synovi.