Pervitin?
iveta
Pritel donesl udajne pervitin, v zivote jsem zadnou drogu nebrala.vzala jsem si ho..v patek v noci...vubec nic to se mnou nedelalo, az na to, ze jsem rychleji mluvila a busilo mi srdce...od soboty rano jsem ho uz nebrala...ale mela jsem nejake halucinace az do vcera...prijde mi to divne, kdyz jsem to brala naposledy v sobotu rano, ze mi bylo jako bych to v sobe mela jeste dost dlouho pote a hlavne mela jsem halucinace..jak ma vubec pervitin na cloveka pusobit??jak dlouho ma ten stav??a kdy to prejde??

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, podrobně najdete informace o působení pervitinu na drogové poradně v rubruce "o drogách". Intoxikace může trvat klidně až 24 hodin, i když je to spíš výjimečné. Halucinace by se moc objevovat neměly, ale může se to stát a pokud ano, pak to svědčí o tom, že jste na tuto drogu dost citlivá a raději byste se jí měla vyhnout. Mohlo by se Vám stát, že příště budou stavy už hodně nepříjemné. Pervitin má tendenci povzbuzovat sklony k různým nepříjemným psychickým stavům.