rivotril a triticco
nick
Dlouhodobé problémy (8 roků) manželka psychické problémy řeší alkoholem, nedaří se řešit psychologům. Bral jsem postupně lerivon, protihiaden, remeron, nyní triticco a 1 mg rivotrilu, chápu pokud nevyřeším své rodinné problémy tak asi bez léků to nepůjde, ale tuto kombinaci beru a si dva roky a nevím co mám dělat, bojím se závislosti, před asi 5 lety jsem vysadil Remeron a dostavila se deprese. (naráz), kterou jsem neměl bral jsem ho na nespavost. Prosím o Vás názor.

Odpověděl:
Dobrý den, u antidepresiva triticco je riziko závislosti minimální, poněkud rizikovější je v tomto směru ten rivotril. V každém případě bych své obavy konzultovala s lékařem, který vám tyto léky předepisuje, zná vás a váš zdravotní stav a bude vám nejlépe umět poradit a případně i změnit medikaci. A jak sám správně tušíte, bylo by ideální současně řešit i své rodinné problémy a případně vyhledat i nějakou vhodnou psychoterapeutickou pomoc. Chápu, že vám asi není nejlépe, ale věřte, že pokud se vám povede dořešit potíže, které vás v životě trápí, odrazí se to pozitivním způsobem i na vašem psychickém stavu. A určitě bych se nebála nechat si pomoci odborníky, kteří mají s řešením těchto věcí zkušenosti.