berie??..neberie??..co mu vlastne je??
Cinderella-C
moj priatel sa predvcerom strasne potil a bolo mu zle...tvrdil, ze je to nasledok toho, ze cely den pracoval, vecer vela cvicil a popritom vsetkom prekonal neliecenu chripku...vcera uz som sa snim nedokazala spojit, nedvihal telefon, neotvaral dvere...dnes mi tvrdil, ze spal, ze bol vycerpany...nakoniec sa priznal, ze si dal nejaku "tabletku"...jeho chovanie vsak bolo uplne prirodzene, komunikoval normalne, nebol nijako "mimo"...dnes som mu objavila na chrbte plno drobnych cervenych vyrazok, niektore su hnisave a rychlo sa siria...moj priatel bol pred 6 rokmi zavisly od pervitinu, pichal si ho do zily...prestal stym sam, zo dna na den...moze byt, ze naozaj uzil nejaku drogu, nejaky liek??...ak si nahodou dal "pervitin" je automaticky zavisly??..ja sa v tomto absolutne nevyznam, s drogami som sa nikdy nestretla, ani som snimi nebola v kontakte...viem len to, co si precitam, alebo co mi priatel povedal zo svojej minulosti...planujeme svadbu..rodinu..dieta...niekde som citala, ze droga sa drzi v tele aj niekolko rokov...moze to ovplyvnit moje tehotenstvo..popripade narusit plod??..dakujem za odpoved...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, příznaky, které jste popsala mohou být nějakou "tabletkou" nebo i pervitinem. Nic na tom nemění, že byl normální. Takhle na dálku Vám ale nepovím, co mu bylo. To ví jen on. Asi byste si měla rozmyslet, jestli mu věříte to co říká, nebo ne. Pokud ano, berte to tak. Nanejvýš bych se ho asi ptala, co to bylo za tabletka, proč měl potřebu si ji brát. Pokud mu nevěříte, pak je to myslím větší překážka svatbě a rodině, než to, jestli je v jeho těle ještě droga, která by mohla ovlivnit Vaše těhotenství. Kromě toho - po 6 letech už opravdu nehrozí v tomto směru žádné nebezpečí, pokud si z doby injekčního braní nepřinesl např. žloutenku typu B nebo C.