Co bude dal??
Cheko
Dobry večer.......Už roky šnupu pervitin...Je to čím dál víc a víc...Momentalne sem den čistý....Mám na to furt chut..Je to čim dál silnější.Pořád mě bolí nos a mám furt rýmu..Čím dál víc mě to bolí když foukám...Pořád se mi honí hlavou myšlenky na jehlu...Nebolí to a jelepší nájezd...Jenže se bojim toho když to skusim tak budu střílet furt.....A já tuším že to udělám..Už párkrát sem od toho neměl daleko...Ma strach nikdo o mem problemu newi....Co bude dal??Předem děkuji za odpovědět i když vim že to asi nebude nic pozbudiveho..:(

Odpověděl:
Dobrý večer, přejít na jehlu znamená přejít k nejrizikovějšímu způsobu užívání, který může vést k daleko závažnějším zdravotním problémům, než jaké řešíte nyní. Nu, předpokládám, že tohle tušíte, a proto jste ani povzbudivou odpověď nečekal. A také mám z vašeho dotazu dojem, že už jste se už víceméně rozhodl a jen jste zkoušel, jestli vás někdo ve vašem rozhodnutí tak trochu "podpoří"... Bohužel, nepodpoří. Zatím to nevypadá, že byste zvažoval možnost abstinence, takže pro tuto chvíli mi jako optimální varianta přijde, abyste zašel do nejbližšího Kontaktního centra, kde vám objasní zásady bezpečné aplikace pervitinu. Včetně intravenózní. Můžete i anonymně - to dodávám jako reakci na vaši informaci, že nikdo o vašem problému neví. (BTW - pokud budete pokračovat tak, jak máte nakročeno, lze předpokládat, že negativní důsledky užívání pervitinu dorazí poměrně brzy a se vším všudy. Takže to, že to nikdo neví, už nebude relevantní). Omlouvám se, jestli má odpověď vyzněla nějak příkře. To, "co bude dál?", jak se ptáte, je na vás a vaší volbě, s jejímiž důsledky se časem bude potřeba nějak "poprat". Tak snad to nebude příliš bolet. Držím palce.